Tatuering made by Elvis @!

Ang min tatuering så ska jag berätta att han som gjorde den heter Elvis och är grymt duktig !
Ska faktiskt göra en till tatuering hos honom på måndag och mamma ska göra ett likadant hjärta som jag i slutet på månaden! Elvis har jobbat på olika tatuerings studior men just nu kör han hemma och om jag fattar det rätt jobbar han snart i studio igen. Kommer lägga upp lite bilder på hans verk inom kort.
Men är du intresserad av att tatuera dig hos Elvis med denna grymma talang så hör av er till mig här på bloggen så skickar jag er vidare till Elvis! Hans policy lyder som de flesta tatuerares gör , du ska vara över 18 och om inte så en förälders tillåtelse.




Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Amanda

bor han här i stan?! :)

haha, för jossans systers kille heter

Elvis och tatuerar : )! haha men ha de bra Lollo! Kra amanda! och, jag vill gärna tatuera mig hos honom!Du kan svara i min blogg!Puss

2009-09-15 @ 15:58:40
URL: http://alhms.blogg.se/
Postat av: Amanda

bor han här i stan?! :)

haha, för jossans systers kille heter

Elvis och tatuerar : )! haha men ha de bra Lollo! Kra amanda! och, jag vill gärna tatuera mig hos honom!Du kan svara i min blogg!Puss

2009-09-15 @ 15:59:08
URL: http://alhms.blogg.se/
Postat av: Sofie

Är det dyrt att tatuera sig hos honom? :)

2009-09-15 @ 21:27:36

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0