Svar till ..

Emilia om Det bästa som någonsin hänt mig är du min prins <3:
Din lille prins är hur söt som helst och ja älskar dig blogg!! :)
Men jag måste fråga, hur känder det i kropp och själ efter förlossningen när du såg honom för första gången? Kram!

Sv: Hur man känner när man får se sitt barn för första gången är obeskrivligt . Det är en helt underbar känsla och det är det bästa som hänt mig =) Kan verkligen inte förklara i ord ..


Anonym om Det bästa som någonsin hänt mig är du min prins <3:
gud vad söööööööt! jag döör. men hörru kan du inte ha en frågestund i din blogg?

Sv : Tackar =) Jovisst kan jag ha det.. Tänkte börja med Dagens fråga , duger det ? :)

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0