Svar till Malin W !

MalinW - om Du är det vackraste som finns !:
Lilleman är så söt o fin!!! Hoppas allt går bra för er! Förresten- om du hittar några krumelurpiller så får du gärna sända över ett par till mig =) Tror fortfarande att jag o min bebis kom hem från förlossningen IGÅR men i själva verket så blir han 6 mån. snart :/ Man fattar inte var tiden försvinner!!
Ha det bäst!! Kram

Sv: Tackar tackar , ja han är en riktig liten pärla min prins .. =)
Haha ja jag skickar ett par krumelurpiller om jag några sådana hittar =).. Du verkar ha läst min blogg nu ett tag och du kommentarar alltid så gulliga saker, så ville bara säga tack för det och önska dig lycka till med din son :) ..
Kram !

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0