Svar till LindaS!

Linda S om Du är mitt hjärta <3:
Känns så kul att du har börjat blogga igen :)
Hur mycket större har lilla prinsen blivit nu då?
Kram Linda

Sv: Vad roligt att du tycker det =) Det tycker jag med faktiskt och nu älskar Theo att ligga i sin babysiter framför tv:n så då kan man passa på att blogga lite ! :)

Jag vägde honom förra fredagen och då vägde han 5,5 och var 58,2 lång ..
Ska tillbaks nu i veckan och kolla hur stor han blivit , men han växer så det knakar och har en supermysig dubbelhaka och jättegoa lår :)


Kram !

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Grynet - 19 år och snart mamma

Hej

Jag undrar om du har hört något från Teresa? :)

2009-09-18 @ 21:13:09
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Annso

Hej hej! Jag va på 3 månaders kollen i fredags, då vägde Sami 5300 g och va 59 cm lång :) Dom håller gämna steg med varandra :), Fast Theodor e ju lite yngre. Måste ses någon dag tycker jag.! Kraam

2009-09-19 @ 18:22:02

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0