Svar till Lina !

Lina om Förlåt för lite bloggande ..:
När hade du tänkt att flytta?
Träffar pojken din sin pappa ofta? :)

Sv: Det är tänkt att vi ska flytta första helgen i oktober förhoppningsvis , kan bli några dagar senare. Men i början på oktober iaf =) .

Ja Theodors Pappa S kommer till oss tre dagar i veckan eller mer, vi har tom börjat göra så att S sover här med Theo i våran säng och jag sover då i en annan säng, just för att Theo ska lära sig att sova och känna sig trygg tillsammans med S så att han såsmåningom kan börja vara hos S ensam.
Detta fungerar jättebra och jag är jätte glad för de bådas skull att det fungerar såbra som det faktiskt gör, anledningen till att vi kan göra så är att jag inte kan amma längre :( .. Kunde amma i ca 5 veckor sedan tog mjölken slut. Men Theo träffar iaf sin pappa flera dagar i veckan och jag måste faktiskt säga det att det fungerar superbra och S är en väldigt bra pappa !



Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0