Plåtning på The studio i sthlm !

Har fått ett jättebra gratis erbjudande , min kompis Tessi hade varit och fotat sig på The studio i sthlm och hade rekomenderat mig till dem. Så igår ringde dem mig och gav mig detta gratis erbjudande: Jag får ta med mig 4 vänner dit, får träffa makeup artist och hår stylist och sedan blir vi fotograferade utav en fotograf. Och allt detta får vi gratis ! Så på söndag åker Jag, Karro, Emma, Linn och fotar oss där :) Alltså finns EN plats kvar och jag vet inte vem jag ska låta följa med ?

Ska bli riktigt roligt iaf =)


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Elin

Jag var där för två veckor sen :D

2009-09-16 @ 08:34:00
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: BoNiiiTa

Den platsen borde jag få ? :)

2009-09-16 @ 11:37:50
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0