Förlåt för lite bloggande ..

Än en gång .. Förlåt för att ha legat på latsidan med bloggen . Men ärligt så har jag varken orkat eller haft tid för något annat än min lillprins !

Men jag gör så här nu för att rulla igång bloggen sakta men säkert, ni ställer frågor och jag svarar ..
Har fått mycket frågor jag inte orkat svara på och jag vet att många utav er är nyfikna på hur det går osv ..
Så ställ era frågor så ska jag svara så gott jag kan på en och en =) .


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: thess, 17 år och snart mamma

Aha, vad skönt att kunna flytta hemifrån med lillkillen!! :)

Jag har gått en vecka över tiden idag... suck

2009-09-15 @ 13:42:18
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/
Postat av: Lina

När hade du tänkt att flytta?

Träffar pojken din sin pappa ofta? :)

2009-09-15 @ 22:05:01

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0