Du är det vackraste som finns !

Theodor bara ngn halvtimma gammal. Tiden går så himla fort , nu är min prins 7 veckor gammal redan..
Ska jag ge honom krumelurpiller så han inte växer så fort kanske?
Min lilla prins , jag älskar dig så enormt mycket. Du är mitt hjärta, mitt liv, mitt allt ! Du är det bästa som hänt mig , mammas lilla charmtroll <3


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: sandra

ne va häftigt =)



hoppas allt går bra för er =)



kramar.

2009-09-16 @ 19:27:21
URL: http://sandrastrand.bloggagratis.se
Postat av: mikaelas blogg

gudvad söööt=)

2009-09-16 @ 19:39:00
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: emma

gud va kul lollo, han e jätte fin... såg er på stan för ett tag sen å du ser så lycklig ut. kramkram

2009-09-16 @ 21:46:01
Postat av: MalinW

Lilleman är så söt o fin!!! Hoppas allt går bra för er! Förresten- om du hittar några krumelurpiller så får du gärna sända över ett par till mig =) Tror fortfarande att jag o min bebis kom hem från förlossningen IGÅR men i själva verket så blir han 6 mån. snart :/ Man fattar inte var tiden försvinner!!

Ha det bäst!! Kram

2009-09-16 @ 22:08:39

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0