Sommarväder <3

Sitter med laptopen i knät i en bekväm solstol och bara stornjuter utav detta underbara väder som jag längtat efter så enormt mycket och lyssnar på den underbaraste låten i världen Tracy Chapman - Talkin bout a revolution! Väntar på min kompis Ann-sopie som ska komma snart, ska hämta henne i bålsta om ett tag. Sen blir det mysa i solen och tända grillen och grilla .. Ska ställa mig och göra en grym potatis sallad också =)  Gud vad underbart detta väder är!!
För er andra som sitter och njuter utav solen måste jag bara tipsa er om Tracy Chapman för hon är en helt underbar sångerska !!

http://www.youtube.com/watch?v=SKYWOwWAguk&feature=related

Lollo

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Helen

Hej Lollo! Hoppas ni får en fantstisk helg och mycket mys. Är glad att du och Anzo funnit varandra igen. Två mogna tjejer som kommer att ha mycket att prata om. Massa lycka till med graviditeten, det är sann och livslång kärlek du har i magen. Kram Helen

2009-05-01 @ 17:30:39

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0