Lollolindberg@

Igår var jag på Vallentuna day spa , fick det i present när jag fyllde år utav min faster och kusinerna =)
Det var helt underbart, började med en scrub över hela kroppen som jag sen fick skölja bort i duschen , sen smörjde hon in mig i en näringsrik olja som skulle vara bra för det ena och det andra , packade in mig i plast och handukar och så fick jag ligga så medans hon började med ansiktet. Hon började med en rengöring , sedan fick jag en helt underbar ansiksmassage och sen avslutades behandlingen med en skön ansiktskmask. Behandlingen heter - I väntans tider och är speciellt för gavida. När jag gick därifrån kände jag mig jätte fräsh och som en ny människa =) hehe..
Nu är jag hemma hos mamma igen efter en helg i vallentuna då, så skönt att komma hem igen. I morgon ska jag ta mig till skolan en sväng och se om jag kan få några nyttigheter gjorda, skulle verkligen behövas.

Nu ska jag kolla lite tv..

Lollo

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: elma

riktigt kul att se att du mår bra lollo grattis till pojken :) du kommer bli en bra mamma !

2009-05-19 @ 12:43:04

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0