Lollolindberg@

MVC besöket - Pratade lite om sammandragningarna och att jag ska fortsätta ta det rätt lugnt och lyssna på kroppen ordentligt.
Symfys måttet låg på 31. Hb 115, det hade sjunkit ännu mer sen sist så nu måste jag börja ta mina järntabletter varje dag och tänka järn helt enkelt . Blodtrycket låg på 108/67. Theodors Lilla hjärta slog 150 slag i minuten , haha han rörde så mycket på sig så bm var tvungen att hålla i honom för att kunna lyssna på hjärtat . Min livliga lilla grabb =) .. Nästa gång jag ska till MVC ska vi prata amning och annat som kan vara bra att diskutera. Sist jag var där pratade jag och bm förlossning och olika bedövningar.

Efter MVC mötte jag och Mamma upp peter (hennes man) och åkte till västerås för att köpa en västa till mig. En som jag ska ha som skötväska faktiskt. Hade kollat på en svart axelväska med fred perry text på , men den hade så dåligt med fack. Sen hittade jag en annan axelväska , den var också svart med Everest text. Den var jättebra med massa bra fack som jag kan ha blöjor och nappflaskor och annat stuff i.. Väldigt enkel men ändå så mycket roligare än de väskor man får med när man köper vagn. Så jag är supernöjd med mitt kör i dag =)



Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Anonym

Ville bara säga lycka till med babyn, och lite till faktiskt.



När jag hörde att du var gravid trodde jag att det bara var ett rykte, när jag verkligen fick reda på att det var sant så visste jag inte vad jag skulle tycka riktigt...



Senare, när jag såg hur du stod innanför skolan när de andra rökte, när jag hörde om att du slutat festat o.s.v. och nu efter att ha läst din blogg har jag helt ändrat uppfattning.



Det är dåligt att folk som mig dömer Din gradivitet. Det är dåligt att folk dömer andra utan några som helst egentliga grunder.



Jag har själv alltid velat ha barn, och skulle skaffa det omedelbart om situationen i samhället vore annorlunda. Du verkar dock ha allt stöd du behöver från vänner och familj. Även om jag inte känner dig så tror jag att Du har en enorm styrka.



I hela din blogg är du extremt positiv och optimistisk och man bokstavligen känner kärleken till Din son genom den, och kärleken till barnet är det enda som spelar roll. Åldern har ingen betydelse har jag insett nu.



Igen så önskar jag verkligen Dig all lycka, jag tror mycket väl att Du klarar dig utan mina lyckönskningar men kände ändå att jag måste skriva ned dem.



/ Ida Nathanson

2009-05-27 @ 20:43:06
Postat av: Erica ~Bf 31 Juli 2009~

Tack så mycket :D Jag har bf 31 Juli men vi vet inte om det är en tjej eller kille. Hoppas allt är bra med dig och bebis :)

2009-05-28 @ 23:02:48
URL: http://blendshes.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Tack för kommentaren i min blogg. Jo, vi ser ut att ha gått ungefär lika långt. :) Nu när man ser tillbaka känns det som om tiden gått ganska fort - och tiden tills det är dags kommer allt närmare. Jag längtar så! Hoppas du får en fortsatt bra graviditet! :9

2009-05-29 @ 22:06:06
URL: http://nogg.se/amwi
Postat av: Camilla

Ja han är en riktig sötis =) Grattis till bebisen i magen får man säga =)

2009-05-30 @ 16:30:13
URL: http://camilla82.bloggagratis.se

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0