Theodor Max Joachim Lindberg <3

I torsdags var jag på första ultraljudet och det var helt otroligt, Fick veta att det var en liten kille jag ska ha :) Jag vart jätte glad, det kändes jätte konstigt att se han ligga där inne och sparka och ha sig,  men det var helt fantastiskt och jag är så lycklig ! Jag har bestämt namn nu, eller det bara vart Theodor :) Det kändes bara så rätt på en gång, Så han ska heta Theodor Max Joachim Lindberg :) Sjukt fina bilder jag fick med mig från ultraljudet, man ser allt så tydligt.. Lilla näsan, hans små läppar och lilla foten som jag har en så fin bild på :) .. Nu har han börjat sparka så jag känner det tydligt oxå, han sätter igång på kvällarna när jag vill sova, hehe ..

/ Världens Lyckligaste Lollo


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Emma <3

Faan lollo man ser redan att han har fått din snygghet ;P Hihi^^ Jätte glad för din skull hjärtat =) <33

2009-03-01 @ 22:39:46
Postat av: IsaBorin

Gud va undrbart, och vilket fint namn!!! ska han kallas Teo då ;D Jag tycker de e skit kul att läsa om hur de går med han :D eller hur man ska säga :P

2009-03-02 @ 17:49:40
Postat av: andrea

Tycker det är jättemodigt av dig att våga blogga om din graviditet! Tänk om alla skulle haft sånt mod! Lycka till med lilla Theodor!

2009-03-03 @ 09:36:19
Postat av: emma

kul för dig, tkr även det är skitkul att läsa om din graviditet! lycka till med allt:)

2009-03-03 @ 18:59:22

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0