Theodor <3

Nu börjar han sparka som bara den igen :) .. Han har varit lugn hela dagen , men nu när mamma snart ska gå och sova då sätter han igång =). Fast skönare om de är lite liv i magen än att de ska va helt tyst och stilla då känner man sig bara ensam.. Får se om han somnar eller om han ska fortsätta spela fotboll :)

Längtar efter min lilla Theo <3

Lollo


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: jessica lindberg

hej gumman!

bompa72 här ifrån Libero.



måste bara få säga att du har ett grymt snyggt efternamn!!



jag är inte så ofta på Libero eftersom jag är sjuk å har varit en längre tid nu!



min dotter har en blogg om du vill kika in där...

fridus-s.devote.se



ha det bäst gumman å lycka till med bebben!

gravidmagar är sååååå söta!



kram bompa72

2009-03-03 @ 23:13:40
Postat av: jessica lindberg

hej gumman!

bompa72 från Libero här!

måste bara säga att du har ett grymt snyggt efternamn!!!



min dotter har en blogg om du vill kika in....

fridus-s.devote.se



jag är inte så mkt på libero numera pga att jag varit sjuk en längre tid nu!



lycka till med bebben nu!

gravidmagar är såååå söta!



ha det bäst!

kram från bompa72

2009-03-03 @ 23:16:24
Postat av: jessica lindberg

2009-03-03 @ 23:16:51

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0