Tävling ! :)

Vinnare utav tävlingen blev Lina wallström som skrev:

Att bara få känna din närhet gör mej varm
Att få somna på din bröstkorg
Få höra ditt hjärta slå i takt med mitt
Att andas in dina andetag
Du har gjort så att det är sommar inom mej och fjärilarna flyger omkring i magen på mej för varje gång du säger med din ljuvaste röst '' jag älskar dej ''
Känner mej så trygg vid din sida
Du tog bort min smärta så att jag slipper få lida
Ger mej kärlek, får mej att skina som solen o dina vackra små ögon ser på mej
älskling du kommer alltid vara kärleken i mitt liv
du är bättre än varje drog och alkhol
att få känna närheten av dej
känna hur du rör mej
kysser mej ömt
det är dej mitt hjärta som jag inte glömt !

(kommer inte fortsätta med denna tävling eftersom de knappt var ngra som skrev, tråkigt men men :/

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Anonym

Men grattis till mej då :D(a)

Fast om jag ska va ärlig tycker jag inte ens der jag skrev va bra alls xD

2009-03-12 @ 15:45:13
URL: http://uniikblondii.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0