Sjuk :(

Är hemma och mår inte så bra faktiskt, har ont i huvudet och i halsen så det är något sjukt !
Ringde Mvc i dag också för jag blöder så mycket näsblod nu när jag är gravid, och jag har blivit så trött nu igen så ska kolla om jag har järnbrist och kanske behöver järntabletter eller så. Annars är det bra med mig , är glad så glad hela tiden :) .. Tråkigt bara att man är så trött ,  man orkar ju knappt göra något.. Skulle helst av allt puffa upp kuddarna i soffan och bara mysa till det med en film och massvis med godiis , en riktigt läskig film eller en komedi det är de filmerna jag gillar mest.
Tråkigt nog glider jag isär med mina kompisar, som vi nu ligger på SÅ olika plan i livet.. De tycker inte det är så kul att umgås med mig längre verkar det som, annars hade de hört av sig lite oftare kanske? Aa jag vet inte, vad jag märkt på andra mammor eller blivande mammor som jag pratat med så är det här ett problem hos de flesta, är man inte gravid så skiter man väl fullständigt i muttverkar, ömma bröst, ryggont och hur de känns när ett barn sparkar.. Allt de tänker på är festa och slippa lyssna på tråkiga människor som jag. Men vad de glömmer bort är att nu som gravid, även om jag är världens lyckligste över min son så känner man sig så jävla ensam under den här tiden, Svårt för er att sätta er in kanske, men man känner sig sjukt ensam.. Men men, kan man umgås eller bara ringa sin vän för att hon är gravid, då är frågan hur mycket vän man är . 

Lollo

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: EllenM

Jag är så himla glad för din skull! Och jag hoppas att du mår bättre snart, gumman ! :) Grattis ännu en gång till bebislyckan! :)<3

2009-03-02 @ 11:14:52
Postat av: Nicole

svar: du är gumman! <3



du ska veta, att jag vill aldrig mista dig, verkligen inte. jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig ska du veta, jag älskar dig så otroligt mycket. och jag längtar tills vi ses, du är stark!

Grattis till dig också , jag vet att det kommer gå fint det här :)

<3

2009-03-02 @ 11:55:26
URL: http://thiisiswhoiam.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vet hur det är, folk tror typ att man har dött för att man är gravid...

Men lite som du skrev, hur bra vänner var man egentligen då? De riktiga vännerna står verkligen ut nu!



Fin blogg förresten! :D

2009-03-02 @ 22:51:57
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vet hur det är, folk tror typ att man har dött för att man är gravid...

Men lite som du skrev, hur bra vänner var man egentligen då? De riktiga vännerna står verkligen ut nu!



Fin blogg förresten! :D

2009-03-02 @ 22:56:23
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: caroline

De måste ju vara en sån grymt otrolig härlig känsla och veta att man ska bli mamma.

Du lär ju ha någon nära vänn som du kan umgås med undertiden?



Like your blogg!

2009-03-03 @ 15:57:05
URL: http://jo0hansson.blogspot.com

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0