Lollolindberg@

Tävling !

Den som skriver den finaste kärleksberättelsen, får veckans ros i slutet på veckan !

Skriv berättelsen i kommentar , glöm inte skriva mailen oxå :)

Lycka till !

Lollo

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Ellen

Okej, jag brukar suga på sånt här men jag gör ett försök ;}



Jag var med min pojkvän hela sportlovet och han har diabetes och en kväll tog det slut så han var tvungen att åka hem direkt på morgonen sen men sa att han skulle komma tillbaka vilket han gjorde.. Men den här gången kom han med chokladcigg till min lillebror, hundgodis till mina hundar och så sa han att han hade köpt chips och sånt att mysa med lite senare. Och när vi ska börja titta på film kollar han mig i ögonen och säger; Jag älskar dig och jag tyckte dina blommor var lite fula så jag köpte nya till dig. Då hade han köpt en rös till mig med ett hjärta i. Då kände jag att jag blev lite mer kär än vad jag var dagen innan ! :)



Told you, men de va värt ett försök! :)<3

2009-03-04 @ 19:23:51
Postat av: EllenM

Okej, jag brukar suga på sånt här men jag gör ett försök ;}



Jag var med min pojkvän hela sportlovet och han har diabetes och en kväll tog det slut så han var tvungen att åka hem direkt på morgonen sen men sa att han skulle komma tillbaka vilket han gjorde.. Men den här gången kom han med chokladcigg till min lillebror, hundgodis till mina hundar och så sa han att han hade köpt chips och sånt att mysa med lite senare. Och när vi ska börja titta på film kollar han mig i ögonen och säger; Jag älskar dig och jag tyckte dina blommor var lite fula så jag köpte nya till dig. Då hade han köpt en rös till mig med ett hjärta i. Då kände jag att jag blev lite mer kär än vad jag var dagen innan ! :)



Told you, men de va värt ett försök! :)<3

2009-03-04 @ 19:24:08
Postat av: Bitchen på Libero

Kärlekshistoria eller inte, det är upp till var och en att tolka, men det finns ingenting bättre än att vakna på morgonen tidigt av att ens barn försöker smyga sej upp i sängen och lägga sig brevid, och när man visar sitt barn att man är vaken får man höra: Mamma jag älskar dej :) DET är kärlek :)

2009-03-04 @ 22:06:23
Postat av: Lina Wallström

Att bara få känna din närhet gör mej varm

Att få somna på din bröstkorg

Få höra ditt hjärta slå i takt med mitt

Att andas in dina andetag

Du har gjort så att det är sommar inom mej och fjärilarna flyger omkring i magen på mej för varje gång du säger med din ljuvaste röst '' jag älskar dej ''

Känner mej så trygg vid din sida

Du tog bort min smärta så att jag slipper få lida

Ger mej kärlek, får mej att skina som solen o dina vackra små ögon ser på mej

älskling du kommer alltid vara kärleken i mitt liv

du är bättre än varje drog och alkhol

att få känna närheten av dej

känna hur du rör mej

kysser mej ömt

det är dej mitt hjärta som jag inte glömt !



haha kanske inte alls va nått sånt som du ville ha hehe (a) men i alla fall det va va ju kunde säga nu liksom :)<333

2009-03-10 @ 14:01:59
URL: http://uniikblondii.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0