Lollolindberg@

Var på Mvc , tog massa prover .. hade jättebra blodvärden så inge fel alls :).. Tråkigt att jag måste erkänna nu att jag bara är allmänt lat, haha. Fick lyssna på Theodors hjärta, helt grymt ! Det slår så fort så de helt sjukt..
Mamma följde med mig till mvc , sen gick vi och handlade lite blommor och en korv till tjocka mig :), sen åkte vi hem och jag vart helt slut som vanligt. Jag la mig på soffan , fick världens huvudvär sen somnade jag. Vaknade nu för ett tag sen av att Karro min vän ringde, har inte pratat med henne på evigheter sen käns det som. Det var trevligt ! Nu sitter jag här och är grymt sugen på smörgåstårta,  mamma och peter är på kalas hos någon som bjuder på smörgåstårta :O .. Men jag får väl nöja mig med någon sallad eller så, måste äta något snart iaf.

I morgon ska jag till skolan igen som ja inte varit i på ett tag nu, kan va kul att komma ut och träffa lite folk..
Man blir ju lagom asocial när man sitter inne som ett psyk som jag :) ..

Lollo

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Karro, gick ut ilian förra året

Gud vad kul med en liten bebis! :)

Lycka till! Jättefint namn också :)

2009-03-04 @ 22:03:30

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0