Lollolindberg@

I dag gick jag upp 07.00 för jag hade en massa samtal att ringa..
Åt en supergod frulle bestående utav en macka med massa nyttigheter på.Sen en fruktsallad innehållande Banan, Apelsin, Kiwi, Äpplen, Vindruvor. I morgon blir det samma fast jag tillsätter lite mango :) Mumsigt :) ..
Jag började ringa runt vid 08.00 ungefär,då jag ringde naprapaten Anders som jag gått hos tidigare, jag fick en akut tid kl 13.30 vilket var jätte bra.. Sen ringde jag Spec. Barnmottagningen för att prata med min Astma läkare om mina mediciner, hon skulle nämnligen kolla upp om jag kan äta samma mediciner som förut nu under graviditeten, och det skulle hon gjort för 4 månader sen. Men eftersom astman varit bra har jag inte ringt henne, men nu börjar pollen allergin kännas av och nu behöver jag medicinen. Dr. Elisabeth hade självklart semester nu när det var brådis , pratade med en sköterska som skickade mig vidare till Specialtist mödravården som i sin tur skickade mig vidare till min husläkarmott. !
Vart ett väldans massa ringande när de tillslut hjälpte mig på min husläkarmott. , De var väldigt hjälpsamma där som tur var :) .. Fick iaf veta att jag kan äta mina allergi tabletter och min astmamedicin oxå för den delen :) ..

Sedan bar det av in till enköping för att träffa Anders, Naprapaten som skulle kolla ryggen min !
Kollade , böjde, kände , klämde osv.. Har ryggproblem sen tidigare, snett knä och ogämn längd på benen som gör att ryggen inte riktigt händer med.. Så det har ju såklart förvärrats nu då när de kommit några extrakilon kroppen måste bära haha !
Svankade tydligen för mycket, så tyngden hamnade i svanken och bysten har vuxit en del så de är massa vikter på fel ställen som kroppen inte är van vid, därav all ryggsmärta ! Men har fått massa övningar jag ska göra för att bli bättre, så det är bara köra och kolla tummarna på att det ska bli bättre :) ..

I morgon har jag nationella prov i engelska :/ , tufft men jag ska fan ligga i som alldrig förr! :)


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0