Lollolindberg@

*Gäsp*  Vaknade för ca 20 min sen , nu är klockan 10.55 och jag är fortfarande super trött.. Är jag bara lat eller har jag järnbrist eller något? Aa jag vet inte, men det får jag veta i dag iaf, jag ska till Mvc och ta lite blodprover och väga mig och så! Jag har gått upp grymt mycket så vill helst inte veta, haha. Ska städa mitt rum också som ser ut som en jävla svinstia, men i dag ska det bli fint :) , ska ränsa ut en massa kläder och se om jag får ha några kläder kvar sen. Har köpt en ny byrå en ikea malm i ek fannér, den kommer i morgon så då har jag lite bättre klädförvaring oxå .. För nu börjar det bli ont om plats i garderoberna, jag har ju köpt en massa nytt till Theodor haha.. han kommer inte gå utan kläder och saker iaf.. har redan börjat handla massa smått :) I gårkväll var Theo lugn iaf, sparkade nästan ingenting .. känns nästan lite ensamt när han inte ligger och viftar med armar och ben så mn känner honom,  Men han verkar lika seg som jag i dag, han brukar ju alltid sätta igång på morgonen :) .. men nu börjar han lite smått igen iaf :)

Nu måste jag städa rummet, åå jag jublar :) haha ..
Men återkommer efter besöket på Mvc..

  Lollo                                                                           


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0