Lollolindberg@

Hellu :) , I dag har jag varit hemma från skolan, jag var såååå trött att jag försov mig i morse och hade faktiskt ingen som helst lust att gå till skolan ;/ ,  Pluggade lite no hemma, så helt värdelös var jag inte :) .
Sen ringde jag Ella och kolla vad hon gjorde, då skulle hon och Betty åka till västerås och handla kläder, så jag hakade på ! :) Vi käkade på Donken direkt när vi kom fram för vi var jätte hungriga , sen gick vi runt och kollade lite..
Ellas pengar försvann snabbt som vanligt , de bara råkade slinka ner i alla kassapparater ;).. Jag köpte dock inte lika mycket som henne för av någon konstig anlednign kommer jag inte i kläderna haha ! ..
Gick runt och kollade om de fanns någon butik som hade mamma kläder och hittade bara en liten tråkig hörna på H&M , det sög kan jag lova ! Slutade med att jag kom hem med ett par tights och en tunika för hitta inge mer jag ville ha nu :P ..
Sen fyller jag år om knappt två veckor oxå så det är lite onödigt att köpa så mycket nu :) .. JUST JA , när jag kom hem hade mamma köpt ett par hängselbyxor till mig, det var jättesöta med magen :) hehe ..
Tack Mamma <3

I morgon fyller min älskade Bror 19 år GRATTIS till honom <3 Så i morgon blir det åka till vallentuna och fira honom, äta lite tårta och så ;) ..

Lollo

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0