Lollolindberg@

         
                                                                           Min lillasyster Emma målade på magen :) 



                                                                                       
                                                                               

                                                                Theos blivande Morbror Gabriel , och magen :)

                                                                                       

Lollo

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Sanna

Hej! Såg din kommentar på Libero.se

Ville bara säga att jag håller mig dig och blir sur på dessa människor som trycker ner os unga föräldrar.



Du väntar barn vad jag förstått igenom att kolla din blogg lite snabbt. Vilken vecka?



Själv har jag en dotter på 1,5 år som heter Alva.

Kolla gärna in min blogg med på http://MammasVardag.blogg.se



Kram Sanna

2009-03-22 @ 18:32:47
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Annie - ung blivande mamma

Skönt att man inte är ensam!



Haha gud vad gulligt!

vilken vecka är du i nu?



Kramar!

2009-03-23 @ 15:28:26
URL: http://annieviktoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till Annie :)



jag har precis gått in i vecka 23 :)

2009-03-23 @ 20:16:14

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0