Lollolindberg@

Har varit lite låg på sista tiden så därför har det inte blivit mycket bloggande alls , ledssen för det !
Men nu mår jag bättre igen så nu blir de åka av :), Spännde denna helvetes tandställning för två dagar sedan men det gör fortfarande SÅÅÅ ont, blir tokiig !

Hade möte i skolan i Förrigår, vi kom fram till att jag ska ta bort några ämnen och bara satsa på de ämnen jag verkligen behöver och som jag känner att jag klarar av just nu. De ämnen som försvann var idrott, a-eng, teknik och slöjd..
Så nu är min senaste dag i skolan 13.45 :) Kan inte klaga !

I helgen vill ja mysa med någon och ha filmkväll, men det komer ju förmodligen inte hända så det blir väl att jag följer med min mormor till min morbror och leker med min kusin saga som är 4 år :) Sen ska vi åka till min morbrors kompis Dennis som just blivit pappa till en liten Flikka :) Hälsa på bebisar är ju altid kul (Y) !

Lollo

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: EllaBella

nej vi skulle ju gått ut och käkat + bio men det vart ju inte av eftersom båda glömmde bort det! Men vi får ta det snart hjärtat! PussPuss <3

2009-03-16 @ 14:12:20

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0