Lollolindberg@

God afton allesammans :) ..
I dag har jag gjort massor tycker jag, jag är helt slut vill jag lova :) Först vaknade jag, hade ingen lust att gå till skolan i dag kände bara att jag ville spy på allt och alla, har du varit gravid vet du att du kan ha sådanna dagar :P, inge illa menat mot någon men så är det :).. Hormonerna bråkar lixom med en :). Sen började jag fixa med min nya byrå och vek massa kläder/tvättade osv.. Sen kom jag på att jag ville möblera om i rummet :) ( ni som känner mig vet att de händer ganska ofta ) hehe, så jag skruvade ner min barbänk och tog bort speglarna plocka ihop sängen för att kunna flytta den , den är enormt stoor måste jag bara säga :P sen flytta jag tv:n och tv bänken :) Super duper fint nu :) ..
Sen tog jag ett skönt bad , med bodyscrub och hårinpackning :) .. Avslutnignsvis tänkte jag sitta här ett tag med en kopp te och mysa :D ÄR HELT SLUUUUT ! :)
 Måste tacka min mamma oxå för att hon är så söt och hjälpte mig <3

Lollo

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0