Lollolindberg@

Halloj :) , kom nyss hem från mormor hon var inte hemma så jag lånade hennes lägenhet i grillby för att vara med Madde granroth ett tag. Skit mys att träffa henne, har inte träffat henne (eller någon alls) på jätte länge. Känns bra att ha en vän som fortfarande bryr sig och som faktiskt står ut med mitt mamma snack. (Stor stjärna ska du ha för det madde ). Vi åt kebebtallrik på grillby pizzan, gott :) så satt vi där och snacka massa skit och bara mös till det lite :).. Sen gick vi tillbaks till mormors lägenhet och drack te och pratade om allt möjligt, vi bestämde att vi ska ha en mysig filmkväll som jag längtat så mycket efter (skrev om det i förra inlägget). Madeleine Granroth är guld <3.
Nu sitter jag hemma och är sugen på cholkadbollar och ännu mer te haha har faktiskt chokladbollar hemma som jag bakade igår när jag fick ett sånt cp sug :) , Theodor verkar gilla chokladbollar, och mamma säger inte emot ;)..
Nu sparkar han jätte mycket, har inte haft en lugn stund i dag.. Jättemysigt :) ..
Fick tid på Mvc förresten , ska dit i morgon och se om jag har bra blodvärden fortfarande...
Nu blir de cholkadmums :D

Lollo



     


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Madeleine Granroth

Mycke mysigt hade vi de gumman :) !

En myskväll blir det igen :)<3

Finns här om du vill prata, de lovar jag dig <3

2009-03-02 @ 20:36:38
Postat av: mohamed said

Va kul, en pojke oxå. Du hoppas säkert att han blir lika skön som mig:P

PS kebabtallriken på grillby ääger!

2009-03-02 @ 21:46:55
Postat av: maria

hej måste säga att det är jätte starkt av dig att bli mamma när du e så ung :) men i längden så orka man mer desto ungre man är är 22 fyller 23 i dec och skall ha mitt andra nu i juni så jag önskar dig all lycka i välden och hoppas du och lilla theo får de super ( måste säga min lille bror heter oxå theodor och det är e jätte fint namn :) ) kram från mig

2009-03-02 @ 22:00:33
URL: http://mickaela07.blogspot.com/
Postat av: Anonym

tack för fina kommentaren Maria ..

Skönt att folk kan glädjas åt min lycka..

Önskar dig också all lycka..

kram !

2009-03-02 @ 22:10:36
URL: http://lollogoddess.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Önskar dig all lycka och du ska se att du klarar det=) Själv var jag 17 när jag blev med barn och 18 när hon kom,idag är hon snart 18 och jag klara av det så då kan du också det,Kram på er (du har min mail så känner du för att vilja skriva av dig så får du gärna göra det)

2009-03-02 @ 23:17:36
Postat av: Marie-Louise

Önskar dig all lycka och du ska se att du klarar det=) Själv var jag 17 när jag blev med barn och 18 när hon kom,idag är hon snart 18 och jag klara av det så då kan du också det,Kram på er (du har min mail så känner du för att vilja skriva av dig så får du gärna göra det)

2009-03-02 @ 23:19:40

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0