Helg <3

Små syskonen kom i dag, har saknat de super mycket .. Ska bli mys att umgås med de hela helgen, vi kommer bara mysa mysa mysa och äta godis godis godis :) Sen på söndag ska vi åka till badhuset och bada :) ..I dag har jag städat det sista i rummet så nu är det SUPER FINT :) .. Damsög hela min våning , tvättar massa kläder osv :)..
Fan vad jag låter som en hemmafru :), jag gör ju inget annat än att tvätta och städa :) haha ..

haha , Ha en superbra helg allihoppa :)

Lollo


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0