Utmaning ..

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? Emma Hallberg
3. Hur lång är du? 169
4. Vilken var den senaste film du sett?Yes man
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Till Emma Hallberg - okej
7. Vad är dagens planer? Ska umgås med Emma sen plugga hela natten lång.. : /
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Marie ringer jag alltid =) Resten får nöja sig med sms :P ..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Förmiddags
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Gröna
12. När vaknade du idag?  09.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp
14. Vilken är din favoritplats? Hemma i soffan =)
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan kanske ? =)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om 10 år är min Theodor hela 10 år och förhoppningsvis storebror =)
17. Vad skrämde dig som barn? Porslinsdockor, efter min kusin skrämt mig med en historia haha =)
18. Vem fick dig att skratta senast? Cabaren i skolan HAHA
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Tydligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 8 stycken fan
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja usch ja ..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja det tycker jag nog ..
27. Vilken är din favoritglass? Daim glass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en schysst bil
29. Tycker du om kinamat? Love it .
30. Tycker du om kaffe? Japp..
31. Vad dricker du till frukost? Oboý
32. Sover du på någon särskild sida? På mage ( dock inte nu ) = P
33. Kan du spela poker? Njaaa?
34. Tycker du om att mysa? Jaaaaa
35. Är du en beroendemänniska? Vad fan är det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Aa en tjej som faktiskt heter LOUISE :O
37. Vill du ha barn? JA !!!! Och han är på g ..
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska , ja !
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Nu blir det väl till min Älskade bebis =)
42. Äger du dyra smycken? Nej jag tappar alltid bort mina smycken ..
43. Har du någon gång testat narkotika? -
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Sockerdricka
45. Vem är den roligaste människan du känner? oj , svår fråga . Känner grymt många roliga människor ..
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ärr på armarna , tyvär ! Inget jag är stolt över !!!
47. Vad har du för ringsignal? Vibrerar bara , hatar Ringsignaler...
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ett par skor är allt jag vet.
49. Flirtar du mycket? Njaa
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild .
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Neej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Äcklig heter den.
54. Läser du dagstidningen? A de är jag duktig på :P
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men snart gör jag på, Föräldrar&Barn . En bra tidning ..
56. Dansar du i bilen? Aaa fi fan ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the Voice såklart!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En adress.
59. När var du i kyrkan senast? När jag gick på konfirmation , slutade dock :(
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite! 

Kopiera, klista in och svara =) Antigen på eran blogg eller i kommentarer..
Glöm INTE att lämna en kommentar  , vill ju se så ni skött utmaningen ;) ..

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Linda

Hejsan :)

Tack så mycket :)

Haha nej jag kommer nog faktiskt inte ihåg, & om jag ska vara riktigt ärlig så vet jag inte vem Micke Wallström är (A)haha, minnet bra men kort ;)

2009-06-09 @ 19:24:06
URL: http://mammaliindas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e bäst min kära kusin..fy va kul å höra att allt e bra med er båda...klart för fan att ddu kommer klara d galant..ahhaha du e en lindbergare ;)kommer ner å hälsar på snart puss käraste

2009-06-09 @ 23:04:39
Postat av: Louise Kärki

Jag fyller också år på samma dag som dig, fast det kanske var mig du menade?Puss :)

2009-06-10 @ 12:42:25
Postat av: Lollolindberg

Till Louise Käkri .



Hehe aa det var dej jag menade , var roligt att du hitta hit =) Jättelänge sen jag såg/träffade dig .. är allt bra?

2009-06-10 @ 13:50:10
URL: http://lollogoddess.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0