Svar till Anette !

Anette skrev :
Hej
jag hittade din blogg idag och har sträckläst från början tills nu, hoppas verkligen att du fortsätter blogga efter förlossningen, du verkar vara en väldigt mogen tjej för att vara 17år.
Hoppas också att allt löser sig mellan dig och killen.
Ha en mysig sommar, och lycka till, jag kommer följa din blogg så länge du orkar blogga.
Kramar från Anette (30år)

Svar:  Hej , tack så jätte mycket det gläder mig att höra =) Alltid lika roligt med nya läsare som gillar det jag skriver och som vågar kommentera det =). Ville bara tacka så mycket för dina varma ord ..
Hoppas du också får en mysig sommar =)
Många kramar !

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Diana - En fotoblogg

hahahaha XD gud så bra, erkänn att det blev mycket roligare ?;D

2009-06-21 @ 16:34:38
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0