Sol, Värme & Bad , helt underbart <3

I dag vaknade jag halv 12 eftersom jag inte somnade fören kl 6 i morse .. kunde verkligen inte sova..
Och på det får jag två nattgäster i min säng , min lillasyster hade jätte ont i magen och kunde inte sova så hon kom och la sig hos mig .. Sen kl 3 på natten vaknar min lillebror och kan inte somna om så han får oxå lägga sig hos mig.
Så jag låg med två stycken som blir som kaminer när de sover och som även gillar att bre ut sig över hela sängen ..
Men men jag somnade iaf tillslut =) ..

Gick upp , min lillebror hade varit vaken i flera timmar och bara väntat på att jag skulle vakna så vi kunde bada i poolen .. Så jag slängde i mig lite frulle och sen tog jag mitt årets första dopp =) .. Nu har jag badat två gånger, myst i solen och köpt glass på macken, min bror bjöd mig =) ..

Skriver mer sen , nu blir det vila 10 min och sen ut och spela kubb =)

Puss

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Malin Jegendal

gillar din blogg :) snygg cykel/moppe ;)

2009-06-23 @ 02:56:59
URL: http://maalinjegendaal.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0