Skolavslutning ..

I dag vaknade jag 06.00, väckte min lillasyster som jag skulle hjälpa fixa i ordning till hennes avslutning.
Åt frulle , fil med havregryn .. Sen fixade jag hennes hår och smink . ( Hon klippte sig igår och vart inte nöjd med klippningen ) Så jag skulle hjälpa henne hitta en frisyr hon trivdes med . Men hon är så kräsen , så det vart bara rakt med ett hårspänne som vi satte upp luggen med. Väl klar med henne tog jag tag i vraket ( MIG SJÄLV) .. Jag valde legings ``jeansfärgade´´ , en vit skjortklänning och ett par vita pumps med klackar på 2 cm ( det högsta jag kommer gå i nu i sommar ) hehe .. Skolavslutningen för övrigt var LÅNG och ganska tråkig , hela skolan inklusive föräldrar/syskon och alla samlades i idrottshallen och hade massa sång och uppvisningar där i en timma ungefär . Sedan gick min lillasysters klass till deras klassrum och hade eget avslut medans Jag, mamma och pappa följde med min lillebror till hans klassrum och lyssnade på ännu mer sång .. Sedan fick lillebror och hans klasskamrater en varsin liten gåva utav lärarna.. Allt avslutades med tårta som flera i klassen hade tagit med ( bland annat vi) . Sen åkte vi hem till Enköping =) .
Nu fixar vi lite här hemma inför att min kusin och morbror kommer om ngn timma , för ikväll blir det grill och massa snarr som jordgubbstårta och västerbotten paj .. =) Me like ;)...

Så nu ska jag vara lite social här hemma och kanske hjälpa till att fixa i ordning lite saker ..
Men bloggar mer senare och berättar om min kväll ..

( Här Kan Ni Kolla Min Lillasysters Outfit i dag )
  Emma Lindberg

PUSS


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Emilia

Jag älskar verkligen din blogg. Det du skriver är så himla intressant. Om graviditeten och hur det går till. Jag är själv 16 år men inte gravid. Men tycker att det är toppen av dig som verkligen står för att du är gravid. Du kanske har hört det många gånger nu under din graviditet. Många plus till dig. Läser din blogg varje dag. Så du får inte sluta skriva när din son kommer. :) puss

2009-06-13 @ 22:03:46

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0