Mvc besök v. 33+3

Mvc besök 9/6 - 09 .
Grav. vecka 33+3.

Symfys mått - 32 cm. 
 Blodtryck - 113/71 .
Theos lilla hjärta slog 150 slag i minuten.

Jag och min BM pratade amning i dag , om hur man får igång den efter födseln och allt runt om kring det. Sen pratade vi lite om min förlossnings rädsla som har uppstått nu den senaste veckan. Men efter snacket med henne känner jag mig lte lugnare och jag vet att jag kommer klara det galant. Tvivlar inte på mig eller så, det har bara känts lite läskigt . Men jag vet att allt kommer att gå bra och att jag kommer klara det =) .

Lyssnade på hjärtljudet som lät jättefint , helt underbart . Lika underbart varje gång ! Sedan kände hon lite på hur han låg. Han låg fortfarande med huvudet neråt men hade inte fixerat sig ännu . Sf måttet låg på kurvan .
Jag fick känna på hans huvud igen , det var skithäftigt .. =)
Tog inte mina blodvärden denna gång , men ska fortsätta med mina järntabletter så gott jag kan. Etfersom jag haft lite förvärkar nu och jag har ganska mycket sammandragnigar ska jag fortsätta ta det lugnt. Blir lite lättare att ta det riktigt lugnt nu när man inte har skolan att tänka på länge . 
Så nu är det två veckor till nästa koll, då ska min lillebror få följa med =) Han kommer tycka det är jätteroligt ..

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Linda

Haha okej. Du menar Thirre med ett barn som heter Thilde?

2009-06-09 @ 21:09:48
URL: http://mammaliindas.blogg.se/
Postat av: BoNiTa

Hej ; )



Gud längtar tills jag får se din söta lite blatte bebis :)



Förlossningen kommer gå JÄTTE bra = )

2009-06-09 @ 22:18:40
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, lycka till med din bebis sen då:) När är du beräknad? :)

2009-06-09 @ 22:25:48
URL: http://mammaliindas.blogg.se/
Postat av: Anzhoe ;)

Skönt att allt går bra gumman :)..!! Fuck them all som är idioter, du vet vad jag menar ;)..!!



Puss <3

2009-06-09 @ 23:26:12
Postat av: Madde

Allting kmr att gå jätte bra! :) hoppas jag får träffa söta lille theo nångång sen :D puss på dig gumman

2009-06-19 @ 23:01:54

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0