Midsommar =)

Förlåt för min verkligen as kassa uppdatering , men jag har inte haft ngt att skiva om faktiskt ..
Men i dag är det iaf Midsommar och min ``kusin´´ eller barndoms kompis Linette är här med hennes Mamma Marita som jag har känt sedan jag föddes . Mammas kompis då =) ..
De kom i dag kl  12.30, då vi nästan direkt åkte upp till härkeberga för midsommarfirande =) .. 
Vi hoppade över dans och stång och gick rakt på fikat istället , haha ingen utav oss var sugna på att dansa runt stången :P..
Fikade lite , kollade lite loppis och annat mys .. Netti fynda en jättefin kuvertväska i äkta skinn för 10 kr =) Sedan vart det hem och skålade med Champange (Alkoholfri för vår del) haha. Åt sill och potatis , sedan ut en sväng med hunden och kastade lite pinne på åkern , sedan hem igen för att äta igen:P haha .. Nu har vi åkt moppe , en 52:a .. Fett gammal , som man får trampa igång =) As BALLT ! Nu sitter vi här och ska snart äta glass med jordgubbar =) FAN VA VI ÄTER ? ..
Jaa det var allt vi gjort i dag tror jag , men uppdaterar senare om det skulle hända ngt skoj !

PUSS och GLAD MIDSOMMAR !  


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Maadeleenee

du verkar ju oxå haft en mysig midsommar ju ;)

nästa midsommar du en plutt att dansa runt midsommar stången med, haha!

2009-06-21 @ 00:53:10
URL: http://maadeleenee.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0