Lollolindberg@

V. 33. 32+4 i dag ..
Magen börjar kännas väldigt tung och jag känner mig inte så smidig längre hehe .. Men nu är det inte många veckor kvar och i dag har jag tvättat kläderna till min lilla Theo , de kläder som ska med i BB väskan. Det har börjat pirra lite i magen nu när man vet att det inte alls är långt kvar. Jag längtar till min älskling SÅ mycket ..
Älsklingen min bufflar och har sig som bara den i magen , han är som ett litet vilddjur därinne . Inte mig nåot emot, men det kan bli lite tufft på kvällarna ibland :P .. Men men man får väl se det som så att det är bra att kroppen får förbereda och ställa in sig på att inte få sova så gott om nätterna kanske =) Jag förövrigt mår väldigt bra nu , Foglossningen känner jag inte av så mycket längre .. Och sammandragningarna är ju lugna så länge jag är lugn så det är bara bra =) ..
Men ÅÅÅ så jag längtar nu efter min prins <3


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: en blivande ung mamma

Åh jag vill också att min bebis kommer snart! Fast det är en evighet kvar ^^,

2009-06-03 @ 22:12:28
URL: http://enbebisiminmage.blogg.se/
Postat av: lillsara

Ååååh, man blir så glad av att höra att ngn man känner/kände ska bli med barn. Hoppas verkligen att allt går bra fan, jag saknar dig! <3

2009-06-04 @ 00:54:40
URL: http://llillsara.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0