Lollolindberg@

I dag har jag varit med mina småsyskon hela dagen ,de åker hem i dag så ville passa på att umgås lite =)
Jag har gjort en blogg till min Lillasyster & en till min lillebror ( mest för skoj skull) . Tror inte min lillebror kommer att använda den så mycket haha. Men Erik gjorde fina headers till oss alla iaf ( Han har gjort min nya ).
För jag knasade ju till min bloggdesign rätt hårt, så Erik var räddaren i nöden som gjorde en ny header och Roy kirrade in den på bloggen eftersom jag tydligen suger på att fixa blogdesigns . Haha !

Lillasysters blogg

Lillebrors blogg


Puss


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: susann

Fin blogg

2009-06-07 @ 18:36:20
Postat av: Sussi

Jodå det känns ganska bra, blir nog mer o mer lugn än mer o mer nervös faktiskt ju närmre det kommer av någon anledning :P själv då?

2009-06-07 @ 19:49:06
URL: http://sussey.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0