Lollolindberg@

Nu är min älskade Lillasyster här , ( hon som inte var så liten längre) .. Vi sitter och kollar runt på datan bara och väntar in våran storasysters alla gäster till examens mottagnigen då. Roligare än så har jag inte i mitt liv just nu :P ..

 
   (Klicka för större )
 Lillasyster Emma <3
 


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: maria i väntan på den lille

Ja men de flesta i min familj pratar jag knapt med tyvärr =/ men trivs så himla bra här nere skulle sakna göteborg otroligt mycket om jag flyttade tillbaka till norrland

2009-06-06 @ 16:22:32
URL: http://lillafamiljenpo.blogg.se/
Postat av: en blivande ung mamma

jag kommenterar här eftersom din banner är i vägen för de översta inlägget ^^, Ja jag förstår att de börjar bli nervöst :) Jag tror jag kommer känna mig aningen lättad och något skräckslagen när de väl drar igång i Januari. Men få la hoppas att man inte har småvärkar som växer i några timmar innan de drar igång helt utan att de kommer mer som "ett brev på posten" och blir ganska intensivt direkt ^^,

2009-06-07 @ 01:27:42
URL: http://enbebisiminmage.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0