Lollolindberg@

Jag är så sjuk trött HELA tiden, jag fattar inte hur jag kan vara så trött .. Igår sov jag middag flera gånger under dagen , Sen gick jag och la mig innan 00.00 igårkväll. Men likajävligt vaknar jag i dag halv 11 och känner mig helt kass , känns som om jag inte fått en blund på hela natten. I dag är det till att vara pigg och social från och med kl 17.00 och framåtkvällen sen .. Min ``låtsas´´ syster har varit sån blomma och tagit examen , så i dag ska vi ha lite mottagning här hemma för henne. Men men vi får se hur länge jag orkar vara bland allt party folk innan jag blir Zombie igen =) Får nog sova lite middag idag igen om jag ska orka vara med i dag , och det vill jag verkligen vara så.. 
Men nu har jag ett litet problem kom jag på , Alla kommer säkert vara fint klädda och så.. Jag har INGENTING att sätta på mig, Jag har verkligen ingenting som passar längre .. Ingenting fint iaf !
Men men jag hittar väl på något =)



Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: linda

heheh thanks =) han e 2 år och 3 månader =)

2009-06-06 @ 13:17:07
URL: http://liindzza.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0