Lollolindberg@

Åå vilken bloggtorka det vart nu då, har inte mycket att skriva om , känner mig inte inspirerad heller ..
Men men ska dra ett snabbt inlägg här nu iaf =)

Sommarlov nu då, eller vad man ska kalla det för min del? Jag ska ju vara hemma nu nästan 1,5 år eftersom jag ska vara mammaledig oxå med lilla theo =). Men skönt är det iaf , om bara sommaren vill komma igång snart. 
Nu är jag hemma med min storebror Simon som äntligen kunde ta sig lite tid för sin lillasyster och komma och hälsa på =) .. Vi gör inte mkt alls, ingenting faktiskt.. Bara är ! 

Nu orkar jag inte skriva mer, men skriver mer sen :) 

PUSS 

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0