Lollolindberg@

Ååå vilken natt måste jag säga , en halsbränna värre än någonsin, Theo försökte sparka sig ut, rummet var stekhett och jag frös utan täcket på .. Kunde verkligen inte sova. Fick sova 2 timmar sammanlagt i natt !
Men men det är väl lika bra att vänja sig , För nu är det bara 47 dagar kvar till min älskling kommer =)
Tror min sömnbrist beror mycket på alla mina hjärnspöken jag har nu, grumlar förlossning hela tiden .. Ska jag vara ärlig är jag ganska nervös och börjar faktiskt bli lite smått rädd inför förlossningen. Nu ger jag mig själv läsförbud , jag måste sluta läsa om andras förlossningar eftersom det bara skrämmer mig . Ska försöka se det som så att varje förlossning är unik, Man kan inte jämföra med någon annan alls överhuvudtaget faktiskt .
Jag var inte alls nervös eller rädd inför förlossningen för ett tag sen , tänkte knappt på den .. Sen såg jag norska barnmorskorna där en tjej hade så fruktansvärt  ont och ingen bedövning verkade hjälpa, hon öppnade sig inte tillräckligt .. Tillslut blev det sugklocka. Jag satt med halan nere i golvet kan ja lova , usch.. Hade självklart inte reagerat på det programmet om det inte var så att jag stod inför en förlossning själv inom väldigt kort tid. Men förväntansfull är jag ju självklart också , jag tor att när värkarna väl sätter igång reagerar man inte . Tror inte man tänker ``SHIT nu ska jag trycka ut ett barn´´ utan mer , ``Ååå nu är det inte långt kvar innan jag får mitt barn mot mitt bröst´´ eller något i den stilen ..
Jag längtar iaf grymt mycket efter min lilla son , Kan inte beskriva hur jobbig denna väntan är .. Det är så väldigt kort tid kvar nu , men ibland tycker jag det känns aldeles för nära (tex när man tänker på just förlossningen) . Men för det mesta vill jag bara tiden ska FLYGA iväg så jag kan få pussa på min lilla älskling .

Han har blivit tokigt stark min lilla älskling, sparkarna gör nästintill ont nu ibland och det känns verkligen som om ha försöker sparka sig ut ,  och hicka har han ganska offta vilket är rätt jobbigt eftersom det liksom ``hoppar´´ till på min kissblåsa varje gång . Så om nätterna när han lever rövare får jag springa på toa MINST  tre gånger, vilket också är väääldigt jobbigt hehe =) ..
Men men Underbart är det , Att se denna utveckling, Känna utveckligen framförallt .. Guuuud så jag längtar till min son nu .


Puss

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Anonym

Han har fått sin styrka efter sin mamma:) De kommer att gå jätte bra under förlossningen tänk sen när du har Theo i din famn de kommer vara den bästa dagen i ditt liv:D Puss på er:)<3

2009-06-08 @ 12:38:28
Postat av: Anonym

Klart de kommer gå bra! SLUTA läs! haha tänk alla barn som föds i vår familj utan problem ;) Lindbergare kan dom! Jag längtar oxå.. snart 2bebisar till i familjen.. Wiiiiie! Ring om de är nåt så ska jag få dig på andra tankar ;) Du är BÄST. LöV Ya /Michelle

2009-06-08 @ 13:11:28
Postat av: Alina

Nice blogg! :)

2009-06-08 @ 13:16:29
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Jennifer !

Förlossningen kommer gå jätte bra Lollo:) <3

2009-06-08 @ 17:53:58
Postat av: Zara

Tack hehe :)

2009-06-08 @ 18:36:35
URL: http://harskrivsomdetmesta.blogg.se/
Postat av: BoNiiiTa

Ja förlossningen kommer gå bra :)

Jag bor också i Enköping fick en son för 9 månader sen. Förlossningen gick jätte bra.



2009-06-08 @ 21:19:45
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: BoNiiiTa

Tack !



Så när e din bebis beräknad ? Finns det någon pappa med i bilden eller blir du ensam med bebisen ? Ålder ?



Kram

2009-06-08 @ 23:20:08
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: BoNiiiTa

Bor vid enögla du då ?

86:a :)



Alltså du ska inte ora dig för förlossning låt den komma bara. Det klart det gör ONT, man ljuger ju om man inte säger att det inte gör ont. Men liksom jag & flera miljoner till överlevde så det gör du också. Du fixar detta lätt = D

2009-06-08 @ 23:36:51
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Maadeleenee

Hej! hittade din blogg via isabelhernandez blogg kommentarer ;) du va ju hemma hos oss idag och kollade kattungarna, jesper&jimmys storesyster madde äre som kikar in :) fint namn du valt till din son, har oxå det som namn tills den dagen jag får mej en bebis! Ha det så bra!

2009-06-08 @ 23:44:18
URL: http://maadeleenee.blogg.se/
Postat av: Maadeleenee

Tack, din är Oxå jättefin! :)

2009-06-09 @ 00:12:38
URL: http://maadeleenee.blogg.se/
Postat av: Anonym

vsg

2009-06-09 @ 12:08:29
URL: http://mammagia.blogspot.com

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0