Lollolindberg@

Sitter hemma och bara DEGAR , är helt SLUT . Har verkligen ingen enneri till någonting alls just nu .. Har inte soit något bra alls den senaste veckan , Halsbränna , sura uppstätningar , kissblåsan som nästan spricker på just NÄTTERNA och en fyhelvetes ILLAMÅEENDE igen. Så jag lever på flytande Gaviscon , mot halsbränna och sura uppstätningar ( ett bra tips för er gravida med samma problem).
 Sover halvt sittandes gör jag också , bara för att få något sätt försöka minska dessa helvetes saker haha .. Men men annars ska jag inte klaga =) Jag mår väldigt bra för övrigt.
Lillknodden i magen sparkar och har sig för fullt , ingen lugn stund måste jag bara säga .. =)

I dag kommer min lillebror som jag faktiskt har saknat något ENORMT mycket , man skulle kunna tro att jag är hans mamma ibland haha !
Vi ska ha myskväll han och jag .. Kolla någon bra film och berätta massa helmigheter för varandra =) Sen på lördag kommer min älskade lillasyster som inte är så liten längre ( hela 13 år) .. Så hon börjar ju skaffa sig ett eget liv nu =O NEEEEEJ ! Tiden går allt för fort , önskar att de var små tjocka goa ungar igen haha =)

( Hem från BB kläder ) =) Packat och klart i BB väskan ..


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0