Hon läser min blogg varje dag =)

Emma Eklund , en tjej i min skola läser tydligen min blogg varje dag =) Det gillar vi !

Ni andra som följer bloggen , tack för det och hoppas ni gillar den =) Men skulle vara jätte kul att få lite kommentarer, skulle vilja veta vad ni tycker om det jag skriver osv .. Vill inte tvinga ngn till något , men som sagt det skulle vara jätte kul att läsa vad ni tycker =)

Pussssss

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Emma Eklund

nej vad roligt.. att jag fick nämnas här:) haha!

men som sagt så läser jag din blogg varje dag. tycker det är jätte roligt och intressant. har blivit ännu roligare nu också när du börjat uppdaterar ännu oftare, ett plus på de.



lycka till i framtiden, du kommer klara det så bra!

<3

2009-06-09 @ 23:09:37
URL: http://emmaeklunds.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0