Hej alla snyggingar =)

Jag är hemma igen ( eller hos pappa ) , nästan hemma då =) ..
Jag var i norrtälje med mina kusiner och min lillebror , men jag orkade inte vara kvar så jag bestämde mig för att åka hem till pappa.. Stannar här till onsdag , sen bär det hemmåt =) ..

Denna värme är sjukt jävla jobbig , ska inta klaga egentligen för det är inte ofta vi har så här fin sommar , så för alla andras skull ska jag hålla tummarna för att det ska hålla i sig! I morgon funtar ja på att åka till skavlöten och bada med min lillasyster och hennes kompis , sen hoppas jag få tid till att träffa Anzo och klanske min kusin Danni ngt också =)

Nej sry men sjukt trött och seg efter denna supervarma dag , ska krypa ner snart =)

Puss

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: isa

Låter härligt :) God natt :)

2009-06-29 @ 23:27:25
URL: http://www.nogg.se/kingsjuggle

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0