Dumma väder !

Jag satt ute på min altan och njöt utav det fina vädret , det var jätte varm och jag bestämde mig för att ta ett dopp i poolen. Årets första dopp faktiskt . Men nee, precis när jag ska hoppa i börjar det regna och ngn sekund efter går solen i moln! Jaja , får se om den kommer tillbaks kanske.. Tills dess tvättar jag kläder och städar rummet =)


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: emma

sv: hoppas allt är bra med dig med sötnos:)

haha, härlig tajming med vädret. själv har man legat inne hela dagen och sjukat sig, inte det roligaste;/!

2009-06-21 @ 15:34:49
URL: http://emmaeklunds.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0