BLOGGTORKA , SORRY !

Jag är verkligen ledssen för denna bloggtorka som upptått nu ..
Jag har verkligen inte ngn lust att blogga, jag har haft mina syskon här hela veckan .. fullt upp med andra ord =)
Sen är det så fint väder så jag sitter inte vid datan hela dagarna direkt .. Men jag ska försöka bli bättre igen och fortsätta bligga som vanligt ..
Men nu kommer det iaf bli ett litet uppehåll för jag ska till mina kusiners landställe i norrtälje oich vara där ett tag , vet inte hur länge jag stannar ..
Men sen när jag kommer hem ska jag skriva ordentligt om de två veckor ni missat =) Blir bilder och sånt också =)
..
Ni som har mitt nummer, för er är det bara messa och ringa .. Ni andra får helt enkelt vänta tills jag kommer tillbaks ..
PUSS

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Louise Eriksson

Grattis till magen , helt underbart med bebisar . Tyvärr förlorade jag mitt :/ jag ger tummen upp för unga mödrar . ! glömm inte kolla in min blogg , den är inte som alla andras. Kram kram

2009-06-29 @ 00:02:16
URL: http://stulenungdom.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0