Vet inte vad det är med mig ..

Är lika trött och seg i dag som jag var igår .. Läste lite och det är tydligen inte helt onvanligt att man blir trött veckorna/dagarna innan förlossning för att kroppen "ställer in sig " på vad som komma skall ..
Alltså behöver den mycket sömn nu för att orka med förlossningen kanske ? Jaja , jag börjar tro att han har boat in sig bra där inne och att han inte tänker komma ut :P ..
 Men det är iof 9 dagar kvar till bf, det är bara det att jag är så himla otålig och har ont lite överallt och är bara så trött på att vara gravid just nu , Jag vill ha min prins hos mig nu ju !!

Men men det är bara bita ihop , han kommer när han kommer helt enkelt =)





Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: nenne

hehe okej =)

hur lång tid tar de å åka?

kram

2009-07-16 @ 22:37:30
URL: http://nathaliesseecret.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n e - mammatankar

Hej!



Åh så mysigt, det är väldigt snart. Känner du dig "redo"`? Är du ensam om detta eller har du en blivande pappa vid din sida?



Kram

Postat av: nenne

aha =)

men de e ju inte så lång tid =)

2009-07-16 @ 23:13:48
URL: http://nathaliesseecret.blogg.se/
Postat av: Sabina-17 och mamma

SV; Ja verkligen!!

2009-07-16 @ 23:26:04
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej!

Vad söt du är med den stora magen!

Jag håller tummarna för dig, hoppas att allting går bra för dig

2009-07-17 @ 00:54:04
Postat av: J o s e f i n e - mammatankar

Oki :)



Jo det känns bra, en evighet kvar bara :(


Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0