Theodor Max Joachim <3

Nu är det inte långt kvar innan jag får träffa dig mitt hjärta , mitt allt <3 Kan inte beskriva min kärlek till dig min prins. Längtan efter att få ha dig i min famn , i min närhet är enorm ! Mammas lilla prins kom ut nu , jag längtar så efter dig ! <3


Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Susanne

Shit pommes! Jag går omkring och är lite nipprig för din skull, man har ju sett på tv hur det går till, och tv är ju den absoluta sanningen... Nej men seriöst, det verkar onekligen jobbigt! Hoppas allt går smidigt <3 du ska veta att jag tänker på dig!

2009-07-11 @ 16:47:36
URL: http://susssipussi.blogg.se/
Postat av: Teresa

Håller tummarna för dig vännen, och snart kommer jag och hälsar på! :D Du bjuder på mat, right? :D <3

2009-07-11 @ 23:37:16
URL: http://teresamattsson.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0