Teresa <33

Måste bara säga att denna tjej är underbar .. Har aldrig träffat tjejen , men fy vad hon är go ´!
Vi har pratat med varandra under några månader nu på msn och följt varandras graviditeter , vi har pratat med varandra om allt mellan himmel och jord . Jag kan verkligen prata med henne , för vi går igenom exakt samma sak och vi förstår varandra väldigt bra ! Känns skönt att ha en sån " nära " vän som man kan prata med , som verkligen förstår en ..
Och ändå har vi aldrig träffats .. Ska bli superkul att träffa henne och lilla Melwin som hon väntar ..
Var bara tvungen att skriva hur mycket jag gillar henne , efter hennes gulliga inlägg på hennes blogg ..

PUSS & KRAM Till er , Teresa och lilla Melwin i magen =)



Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Teresa

vackra kvinna! <3

2009-07-19 @ 00:10:45
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har hört att den sista månaden går i slow motion! Jag hoppas din lilla kommer snart förstår att du är förväntanfull! Det är jag med helt galet, och jag har nästan 4 månader kvar!Mamma mia känns som en evigehet som går otroligt fort! Kram på dig och ha en härlig söndag!

2009-07-19 @ 09:28:42
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0