Tack för era tips&råd !

Nu har jag fått massa bra tips om hur jag ska få bloggen att fortsätta leva , och de största felet var nog att jag kände mig lite lam i mig själv .. För de är som ni säger, bloggen handlar om MIG och jag skriver om mina tankar och funderingar , vad jag gör och väldigt mycket om min prins i min mage.. Det är MIN blogg, min dagbok .. Så jag tänker fortsätta nästan som vanligt , jag kommer skriva om mig och min ointressanta vardag som gravid och snart mamma till min älskade lilla prins ! Kommer göra lite små förändringar , inga stora men det är det lilla extra som gör det =) ..

Så de jag tänker göra "nytt " på bloggen är följande :

- Skriva mer om mina tankar och funderingar kring förlossningen , hur jag bearbetar det som komma skall..

- Relationen mellan mig och min prins pappa..

- Och jag ÄLSKAR ju att baka , tant som jag är =) Så jag kommer fortsätta ha kategorin Recept&andra tips! ( och den ska fyllas på oftare).

- Kommer prova på att ha en fråge dag en gång i veckan , då får ni chansen att fråga vad ni vill under en hel dag .. Och jag ska svara på var och en så bra jag bara kan =)..

- Lägga upp mer mer mer bilder , ska försöka bli bättre på det !

- Och ni får självklart när som helst komma med nya ideer och förslag på nya saker jag borde göra .. Som tex nya kategorier osv ..

Så kommer säkert ske lite små förändringar i bloggen nu framöver !





Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !
Postat av: Tompa J

Håller med om vad dom andra skrivit, vad dom vill läsa osv. MEN, själv vill jag veta hur du mår och hur du känner för olika saker... Så klart jätte kul att läsa om graviditeten m.m men glöm inte bort dig själv!



Puss sötis ;)

2009-07-13 @ 01:55:48
URL: http://tomjestin.blogg.se/
Postat av: sexbloggen

Jag tycker de låter toppen :D:D och du måste skriva när han har ploppat ut ;) och ta massa bilder :D:D

2009-07-13 @ 12:27:48
URL: http://tastelike.blogg.se/

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0