Svar till Malin !

Malin  om Min data fungerar inte :'(:
Hej!!! Har nu suttit och sträckläst din blogg, känner dig inte men ändå är jag såå stolt över dig! Vet att du kommer fixa detta galant. Jag säger som en av de som kommenterat tidigare "du verkar väldigt mogen för din ålder". Blev själv mamma för första gången i mars och det är helt underbart <3!!! Stort stort lycka till på förlossningen (som för mig var positiv och fantastisk). Kommer följa din blogg nu (om du orkar fortsätta skriva) och ser fram mot att se lite bilder på lillprinsen!!! Stor Kram


Svar : Tack så jättemycket för dina underbart mysiga och snälla ord , verkligen tack ! Jag blir verkligen rörd när jag får såna här fina kommentarer. Jag kommer absolut fortsätta blogga när min lillprins har kommit och det är jättekul att du vill fortsätta läsa bloggen =) ..  Ha det bäst gumman och tack igen för din kommentar .
KRAM !

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0