Svar till Malin !

Malin om Äntligen lite tecken .. !! =):
Tycker det är väldigt dålig uppdatering nu på bloggen =) så hoppas och tror att det kan vara en liten bebis på gång eller att prinsen till och med har kommit nu!!!! Go Girl!! Kramen

Svar : Hehe förlåt för dålig uppdatering , men det beror på att min data har gått sönder så jag lånar min låtsas pappas dator när den är hemma och är ledig . Ledsen för det, ska försöka fixa min data såfort allt annat är över , just nu har jag lite annat i huvudet :P ..
Tyvär ingen bebis ännu =( , Men jag kämpar på här hemma och tror faktiskt han kommer snart =) ..

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0