*Suck* Jag är en trött zombie vattenballong !

Igår var jag ute på en promenad , gick väl i en halvtimma eller så . Mer orkar jag inte , hehe =)
Pratade med Tessi i luren , och hon är lika less som jag på att vara gravid nu .. Hon har Bf dagen efter mig , så vi får se vems bebis som behagar dyka upp först då =).
Hur som helst .. när jag var ute och gick kände jag att jag var jätte öm på vristen och att de gjorde rätt ont i min högerfot , men jag tänkte inte mkt mer på det och fortsatte gå .. Men när jag nästan var hemma igen fick jag jätteont så jag var tvungen att gå jätte sakta och när jag kommer in sätter jag mig i soffan brevid mamma och berättar att jag har ont . Sen tänker jag inte mer på det , jag sätter mig och ska kolla tv då jag tar av mig strumpan och ser att min fot är genomsvullen :O .. Tar av mig den andra strumpan och ser att andra foten också är svullen .. Sen såg jag att händena också var svullna ! Så jag känner mig typ som en Vattenballong som ska spricka vilken sekund som helst ! Men men sånt man får ta när man är gravid, det är bara tacka och ta emot? .. Hehe ..
Sen är jag helt slut hela tiden ,jag har inte mkt ork till någonting .. Sover jättedåligt om nätterna , hur trött jag än är somnar jag inte, och om jag nu lyckas somna så vaknar jag flera gånger i timmen . Det av värkar.. På natten är värkarna ganska duktiga på att komma , men såfort morgonen smyger sig på och de är dags att gå upp så avtar dem . Känns som jag aldrig kommer få föda barn ! Sedan mitt på dagen har jag värkar i ett par timmar , blir helt slut och går och lägger mig och faktiskt lyckas somna .. Men när jag vaknar upp är värkarna borta igen .. Sen börjar det om på natten , jippie =) Men i dag ska jag iaf tvinga mig själv att vara lite aktiv , dum som jag är ! Eftersom min kropp verkligen skulle behöva all vila och sömn den kan få .. Men men , jag MÅSTE få lite saker gjorda ..
Så i dag ska jag damma/damsuga , tvätta lakan och byta dem .. Så jag iaf får LITE gjort , sen får jag väl ta en nap efter det =) Så nu sätter jag igång .

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0