Sommar , sommar och sol =)

Jaaa de är härligt med sommar , det måste jag säga .. Även om jag knappt klarar av att sitta i solen och för de mesta håller mig i skuggan är det helt underbart =)
I går var jag med Marie, det var jätte trevligt eftersom vi inte träffats på länge och hade en hel del att prata om ..
Vi träffades hemma hos henne , gick ner till centrum och handlade lite till våran picknick vi skulle ha ..
Vi köpte en varsin sallad på empoli , jordgubbar, fikabröd och läsk , sedan bar det av mot vallentunasjön där vi satte oss i skuggan och hade en jätte trevlig och mysig picknick .. Vi pratade om allt mellan himmel och jord som vi alltid gör när vi träffas =) Sedan började vi knalla hemmåt , jag hem till mig och hon till sig .. Sen lite senare träffades vi igen och åkte till donken med hennes mamma , sen efter det drog vi ut till vaxholm och badade .. As härligt var det =)..

Nu är jag hos pappa med lillasyster , hon håller på fixar i rabatterna och jag sitter i skuggan och tar det lugnt bara .. Så nu ska jag fortsätta att mysa i skuggan =)

PUSS

Läs detta innan du kommenterar! Elaka och andra stötande kommentarer tas bort. Skriv in ditt namn och mailadress så jag kan svara på din kommentar.. Anonyma kommentarer publiceras inte och tas bort eftersom ja inte kan svara på dem !

Tyck till här sötnos !

Namn:
Besöker du bloggen ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0